Thursday, October 15, 2009

Dvolicnost ili Amnezija?

Na drushtvenata mreza Facebook imam dosta prijateli.
Pokraj kontaktite so stari poznanici, ovaa socijalna mreza ja koristam i za ostvaruvanje na novi kontakti, sledenje na stavovite i razmisluvanjata na moite prijateli, kako i prezentiranje na moite gledishta od razni oblasti na zivotot na istite tie prijateli.

Medju tie online prijateli se i politickata partija VMRO-DPMNE i Unijata na Mladi Sili (UMS) na istata partija.
Pred nekoj den, za vreme na Nacionalniot praznik "11 Oktomvri", ja dobiv slednata poraka vo moeto Facebook sandache za poraki:

Dvolicnost ili Amnezija?

Ja prochitav porakata, i se podzamisliv.
Ta ne se li ova istite ludje koi sakaat da ja izbrishat crvenata petokraka od grbot na Republika Makedonija?
Istata onaa petokraka koja beshe edna od belezite na Narodnoosloboditelnata Borba na Makedonija.

Vo edna prilika gospodata ja pochituvaat i slavat borbata za sloboda na svojata zemja, a vo druga prilika "ne i stavaat recka".

Dvolichnost ili amnezija? ... Otcenete sami.

1 comment:

Anonymous said...

bash taka